بارالهاتو نادیده میگیریمن هم نادیده میگیرمتو خطاهایـم من عطاهایت . . .🥺گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست داردکه سکوت می کند تا تو بارها بگویی خدای من . . .خدای من امروز بیا ،بیا در دل مندر قلب من&nb
اخبار مهم:
613

بارالها

تو نادیده میگیری

من هم نادیده میگیرم

تو خطاهایـم 

من عطاهایت . . .🥺



گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد

که سکوت می کند تا تو بارها بگویی خدای من . . .


خدای من امروز بیا ،

بیا در دل من

در قلب من 

کنار من 

 

خدایا ، بر من این نعمت را ارزانی دار که :

بیشتر در پی تسلا دادن باشم تا تسلی یافتن

و بیشتر در پی فهمیدن باشم تا فهمیده شدن . . 


خداوندا آرامشی میخواهم از جنس خودت 

دلی بزرگ میخواهم به اندازه خودت 

خدایا 

نمی‌گویم خسته ام 

نمی‌گویم ناامیدم 

چون می دانم ناامیدی را دوست نداری 

چون بارها با هزاران پیام به من گفتی تا من هستم ناامید نباشید وامیدهایم راناامید نمی کنی.


من هم به بزرگیت قسم می خورم که ناامید نیستم 

اما دلی شاد می خواهم 

احساسی خوشایند می خواهم

قلبی آرام میخواهم 

زندگی سرشار از خودت وآرامش می خواهم 


خداوندا

خودت پناهمان باش🙏🏻

صبح روزسه شنبه عزیزان بخیر


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

613

613 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 613 613 613 613 613

613 613 613 613

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش , مناسبتی ,
بازدید : 21
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش