پروردگارم ...شکوفایی روزت را سپاس میگویم که تاریکی شب را پایان می بخشدو تاریکی شب را نظاره گرم که هیاهوی روز را سرانجام است؛در این میان این "من" هستم که بالا میروم؛پایین می آیم ؛خوشحال و غمگ
اخبار مهم:
728

پروردگارم ...

شکوفایی روزت را سپاس میگویم که تاریکی شب را پایان می بخشد

و تاریکی شب را نظاره گرم که هیاهوی روز را سرانجام است؛

در این میان این "من" هستم که بالا میروم؛

پایین می آیم ؛

خوشحال و غمگین می شوم؛

تهی و سرشار می شوم و باز....

همان میشوم که بودم،

پروردگارم بندگی ام را بپذیر.

با یه بغل هوای تازه

سلام،صبح زیباتون بخیر


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

728

728 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 728 728 728 728 728

728 728 728 728

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 20
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش