پروردگارا سپاسگزارم از نفس‌های امروزم سپاسگزارم که سلامت بودم...سپاسگزارم که عزیزانم را سلامت می‌داری ... سپاسگزارم از حمایتت... سپاسگزارم از عشقت... سپاسگزارم که نگاهم می‌کنی
اخبار مهم:
768

پروردگارا 


سپاسگزارم از نفس‌های امروزم 

سپاسگزارم که سلامت بودم...

سپاسگزارم که عزیزانم را سلامت می‌داری ... 

سپاسگزارم از حمایتت... 

سپاسگزارم از عشقت... 

سپاسگزارم که نگاهم می‌کنی و هر وقت صدایت می‌کنم جوابم را می‌دهی...


سپاسگزارم که امروز لبخند را تو به من هدیه دادی و لایقم دانستی که من هم این لبخند را هدیه بدهم ... 

سپاسگزارم که به من نیرو می‌دهی تا بتوانم به دیگران کمک کنم...

سپاسگزارم که به من کمک می‌کنی تا خوب باشم و بدی‌ها را از خودم دور نگه دارم ... 

سپاسگزارم که به من حس عشق را هدیه دادی تا بتوانم عشق بورزم و دیگران هم بتوانند از وجودم لذت ببرند ... 


خداوندا

اگر بخواهم ازتو تشکر کنم، تا عمر دارم فقط باید بنویسم؛ پس بخاطر همه‌ی گفته‌هاو نگفته‌هایم سپاسگزارم. 


"من تو را دارم غمی نخواهم داشت"


صبح یکشنبه تون به خیر و سربلندی



این مطلب را به اشتراک بگذارید:

768

768 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 768 768 768 768 768

768 768 768 768

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش ,
بازدید : 34
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش