🕊🌹🕊اے بهارے ترین آینہ هستےیوسف ڪنعانے من،سلامآقا جانم... بیا و اذان عشق بخوان تا جهان سراسر مسلمان شودبیا و «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ....» را فریاد ڪن...چشم انتظار مانده‌ام؛من سر خوشم از لذت
اخبار مهم:
953

🕊🌹🕊

اے بهارے ترین آینہ هستے

یوسف ڪنعانے من،سلام

آقا جانم... 

بیا و اذان عشق بخوان 

تا جهان سراسر مسلمان شود

بیا و «وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ....» را فریاد ڪن...

چشم انتظار مانده‌ام؛

من سر خوشم از لذت این 

چشم بہ راهے

و چشم انتظار مے‌مانم...


#اللﮩـمعجـللولیـڪ_الفـرجــــ


سلام آقاے مهربانم صبحت بخیر مولاے من


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

953

953 https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 953 953 953 953 953

953 953 953 953

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , مناسبتی , جمعه - جمعه مهدوی ,
بازدید : 23
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش