🍃✨✨ ﷽ 🌙 خدایا !! اگر مرا به زنجیر ببندی و مرا از لطفت منع کنی  و مرا در چشم بندگانت مفتضح کنی و دستور دهی که برو در آتش و بین من و خوبان جدایی افکنی، امیدم از تو قطع نمیشود... و آرزویم از
اخبار مهم:
2340 / شهادت حضرت علی(ع)

🍃✨✨

🌙

خدایا !!

اگر مرا به زنجیر ببندی و مرا از لطفت منع کنی 

و مرا در چشم بندگانت مفتضح کنی

و دستور دهی که برو در آتش و بین من و خوبان جدایی افکنی، امیدم از تو قطع نمیشود...

و آرزویم از عفو تو برنمیگردد و دوستی تو از دلم بیرون نمیرود،

چرا که میدانم که هر چه میکنی از سر دوستی است...

آخر من بنده هستم و تو مولای من....

💔خدای به فرق شکافته حضرت علی علیه السلام گناهان ما را ببخش ....

الهی بِعلیٍّ بِعلیٍّ بِعلی .... 🖤


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

2340 / شهادت حضرت علی(ع)

2340 / شهادت حضرت علی(ع) https://eitaa.com/pjz_rozblog_com 2340 / شهادت حضرت علی(ع) 2340 / شهادت حضرت علی(ع) 2340 / شهادت حضرت علی(ع) 2340 / شهادت حضرت علی(ع) 2340 / شهادت حضرت علی(ع)

2340 / شهادت حضرت علی(ع) 2340 / شهادت حضرت علی(ع) 2340 / شهادت حضرت علی(ع) 2340 / شهادت حضرت علی(ع)

ما را از نظرات ارزشمند خود درباره‌ی این مطلب آگاه کنید
درباره : پیام صبحگاهی , نیایش , مناسبتی ,
بازدید : 20
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


برچسب‌ها : شب قدر , شهادت حضرت علی ,

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش